KURUMSAL İLETİŞİM STRATEJİLERİ
Kurumsal iletişimde amacımız bilgi akışını sağlarken tüm iç ve dış
paydaşlarla kurum hedef ve amaçları çerçevesinde, kurum itibarını gözeterek bir
iletişim içinde olmak ve iletişim mekanizmalarını tüm personel ve hizmet
verilen kitleye ulaşmak için kullanmaktır.
Personelimizle kurum içi iletişim Elektronik Bilgi Yönetim Sistemi (EBYS)
üzerinden gönderilen resmi yazışmalar ve e-posta aracılığı ile sağlanmaktadır.
Tüm personelin telefon numaraları santralde ve acil durumlar için dekanlıkta bulunmaktadır.
Değerlendirme ve denetim tarihleri, sonuçları, eğitim ve bilgilendirme
faaliyetleri ve tüm duyurular EBYS üzerinden, e-posta yoluyla ve Whatsapp
kurumsal bilgilendirme hattı ile personelle paylaşılmaktadır.
Motivasyonun arttırılması ve kurumsal faaliyetlerin sahiplenilmesine
yönelik uygulamalar, personelle düzenli toplantılar, özel günlerde kutlamalar vb.
aracılığıyla sağlanmaktadır.
Fakültemizin hasta, hasta yakınları, dış tedarikçiler, diğer kamu
kurumları gibi dış paydaşlarıyla iletişimi kurumumuzun resmi web sitesi
aracılığıyla sağlanmaktadır.
Web sayfamızda; organizasyon yapımıza, kurumumuzun
misyon, vizyon ve değerlerine, kurum kalite yönetim birimine ve çalışmalarına,
kurum ulaşım ve iletişim bilgilerine, hizmet verdiğimiz bölüm ve branşlara,
uzmanlık dallarına, anlaşmalı kurumlara ve sosyal faaliyetlere yer verilmiştir.
Ayrıca web sayfamızda hasta ve çalışanların kurumumuzla ilgili istek, şikayet,
görüş ve önerilerini paylaşabilecekleri bölümler bulunmaktadır.
Kurum çalışanlarına hasta ile iletişim kolaylıkları sağlamak
amacıyla, hasta kayıt, sekreterlikler vb. alanlar fiziksel bariyer bulunmayacak
şekilde düzenlenmiştir.
Tüm personele iletişim eğitimleri verilmektedir.
Hizmet alıcıların tanı ve tedavi süreçlerinde bilgilendirilmesi
amacıyla hasta bilgilendirme formları hazırlanmış, web sitesinde çeşitli bilgilendirme broşürleri erişime sunulmuştur.