Kurumsal İletişim Stratejileri

KURUMSAL İLETİŞİM STRATEJİLERİ



Kurumsal iletişimde amacımız bilgi akışını sağlarken tüm iç ve dış paydaşlarla kurum hedef ve amaçları çerçevesinde, kurum itibarını gözeterek bir iletişim içinde olmak ve iletişim mekanizmalarını tüm personel ve hizmet verilen kitleye ulaşmak için kullanmaktır. 


Personelimizle kurum içi iletişim Elektronik Bilgi Yönetim Sistemi (EBYS) üzerinden gönderilen resmi yazışmalar ve e-posta aracılığı ile sağlanmaktadır.


Tüm personelin telefon numaraları santralde ve acil durumlar için dekanlıkta bulunmaktadır. 


Değerlendirme ve denetim tarihleri, sonuçları, eğitim ve bilgilendirme faaliyetleri ve tüm duyurular EBYS üzerinden, e-posta yoluyla ve Whatsapp kurumsal bilgilendirme hattı ile personelle paylaşılmaktadır.


Motivasyonun arttırılması ve kurumsal faaliyetlerin sahiplenilmesine yönelik uygulamalar, personelle düzenli toplantılar, özel günlerde kutlamalar vb. aracılığıyla sağlanmaktadır.


Fakültemizin hasta, hasta yakınları, dış tedarikçiler, diğer kamu kurumları gibi dış paydaşlarıyla iletişimi kurumumuzun resmi web sitesi aracılığıyla sağlanmaktadır.


Web sayfamızda; organizasyon yapımıza, kurumumuzun misyon, vizyon ve değerlerine, kurum kalite yönetim birimine ve çalışmalarına, kurum ulaşım ve iletişim bilgilerine, hizmet verdiğimiz bölüm ve branşlara, uzmanlık dallarına, anlaşmalı kurumlara ve sosyal faaliyetlere yer verilmiştir.


Ayrıca web sayfamızda hasta ve çalışanların kurumumuzla ilgili istek, şikayet, görüş ve önerilerini paylaşabilecekleri bölümler bulunmaktadır.


Kurum çalışanlarına hasta ile iletişim kolaylıkları sağlamak amacıyla, hasta kayıt, sekreterlikler vb. alanlar fiziksel bariyer bulunmayacak şekilde düzenlenmiştir.


Tüm personele iletişim eğitimleri verilmektedir.


Hizmet alıcıların tanı ve tedavi süreçlerinde bilgilendirilmesi amacıyla hasta bilgilendirme formları hazırlanmış, web sitesinde çeşitli bilgilendirme broşürleri erişime sunulmuştur.